Post by bildleverphosu on Feb 24, 2022 9:01:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer tokens ▞▞▞
▞▞▞ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter 2022 version ▞▞▞
mail processing mail processing linux mail automatic ...
het is oké, maar je kunt niet naar vrienden zoeken of als je eenmaal vrij bent van de campagneniveaus, heb je alleen de evenementen. moet worden bijgewerkt als je het mij vraagt
geweldig spel maar mis iets, hmmmm misschien moeilijkheidsgraden omdat het spel vrij snel eindigt.
Het is een leuk spel. Mijn probleem is dat vijanden niet kunnen worden gedood zodra je ze ziet. Je kunt ze raken, maar ze lopen niet meteen schade op... het is net een korte onoverwinnelijkheidsperiode. Ik heb gemerkt dat grotere vliegtuigen na verloop van tijd sterven in plaats van schade op te lopen. Vaak komt er een paar bewakingshelikopters aan. Je kunt op een van hen lossen en de andere niet aanraken, maar ze sterven tegelijkertijd? Hetzelfde met torentjes. Tanks lopen zeker geen schade op wanneer ze op het scherm verschijnen. Net als het spel, dat wel.
De bazen zijn te moeilijk en de upgrades zijn prijzig om op te starten.
Homecraft - Home Design Game Įprastos temos uqhi
Eindelijk fatsoenlijke game-gameplay, geweldig samen met graphics, de manier waarop vliegtuigen worden neergeschoten en gebouwen, voertuigen enz. Vernietigen kan een uitdaging worden maar niet onmogelijk, geen toevoegingen tenzij je je punten wilt verdubbelen
Of oi up pep3e3
Deze game is een van de ergste dingen die ik ooit in mijn leven heb gekregen. De besturing werkt nooit, de levels zijn veel te moeilijk en het spel zal je gezondheid willekeurig verminderen, zelfs als je door niets bent geraakt.
De strijd is alleen op dezelfde positie ,,kan niet winnen
geweldige tijdmoordenaar
Ik moest het spel verwijderen. Had bijna elk vliegtuig volledig opgewaardeerd. Ik heb geprobeerd opnieuw verbinding te maken met mijn Google Play-games na opnieuw te hebben geïnstalleerd en het toont al mijn prestaties, maar al mijn vliegtuigen zijn weg.
Goede graphics, maar slecht geoptimaliseerd.
Subliem!!!
Air WW2/6/6/ verschijnen zie je🏳️🌈
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arkadspel stwz
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter آرکید moys
Zo moeilijk spel
Het is ok goed spel
Bs helemaal
Geweldig spel, het lijkt erop dat jullie hard zijn in zijn spel, maar het enige, de moeilijkheidsgraad... Je kunt niet alle doelen bereiken die je vliegtuig nodig heeft om te spelen en te spelen en te spelen en terug te keren naar de missies.
Jammer veel reclame, byebye
Update nodig
Geweldig spel! ZO veel om op te blazen! Een hele hoop plezier!
Goed, maar het kost tijd om eraan te wennen
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Žaid. automat. kfp
Behoeften kenden borden en wapens. Blijf zonder reden munten en staven verzamelen.
Dit spel is een rip-off. Wanneer je voor het eerst begint met spelen, krijg je de F4U Corsair meteen gratis, de Spitfire kost 5.000 munten, de Yak kost 15.000 munten, de P40 Tigershark kost 30 zilverbaren en de P38 Lightning kost 50 zilverbaren. Ik begon te slijpen om meer munten en zilverbaren te verzamelen om de betere vliegtuigen te kopen, maar raad eens? Toen ik tot 14.000 munten en 24 zilverbaren had... dreef het spel de kosten op om de betere vliegtuigen te kopen! Nu is de Spitfire 10 zilverbaren, de Yak 30 zilverbaren, de P40 Tigershark 50 zilverbaren en de P38 Lightning 100 zilverbaren! De kosten zijn ongeveer verdubbeld! De game houdt je voor de gek door te denken dat het mogelijk is om te grinden en de betere vliegtuigen te krijgen, maar net als je dichtbij komt, nee! De spellen drijven de prijzen op! Het zou me niet verbazen als de game dat blijft doen, in een poging je echt geld te laten uitgeven om dingen te kopen. Als de game-ontwikkelaars hier eerlijk over waren en je van tevoren vertelden: de eerste 1 of 2 upgrades kosten zoveel narigheid, de andere upgrades zijn gereserveerd voor betalende leden, oké, dat is eerlijk. Maar om u voor de gek te houden en vervolgens de prijzen te verhogen naarmate u dichterbij komt, oké, hier is een 1-sterrenbeoordeling voor uw oneerlijkheid.
odio este juego es orrible en pc que verschrikkelijk jamas obtendra la popularidad que en cel que mal juego para pc
Hou ervan
...niet cool altijd stoppen en herstarten van mijn telefoon doe het niet.
Ik hou van dit spel Alle rondes gedaan Voeg meer ronde toe .....
vermakelijk spel
Er zit een fout in dit spel toen ik een paar missies speelde of een paar missies opnieuw speelde, het terrein en alles werd roze behalve het vliegtuig en de vijand, maar ik denk dat dit het niveau is waarop je die elektriciteitstoren en de gigantische sneeuwtank vernietigt
Het onvermogen om deze game te kopen onder het gezinsabonnement is teleurstellend. Om van de advertenties af te komen, moet je in-app-aankopen gebruiken, wat betekent dat het beperkt is tot 1 account. Geef uw gebruikers de mogelijkheid om het te kopen.
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arcade dpxj
Instapniveau is te moeilijk!!!!
Zeer goede graphics voor een gratis spel, helemaal geen problemen, ik speel urenlang.Ik hoop ooit een luchtaanval 3 te zien..
Geweldig spel om te spelen, blij dat er wekelijks nieuwe evenementen zijn. Enige nadeel is dat er niet veel levels zijn om te spelen en dat er niet veel anders te koop is met het zilver als je eenmaal alle vliegtuigen hebt, er zijn maar 5-6 opties. Ben dol op de graphics!
geen opwinding en je bent een vuilniszak
Heeft meer niveaus en gebruik van staven nodig
Tijdsverspilling. Je zult meer plezier beleven aan het zien drogen van verf en ik maak geen grapje.
Heb de game al gekocht, maar er zijn nog steeds advertenties boven het scherm... hou je me voor de gek??? Wees niet chagrijnig man....
Blog – Pagina 2 - Apokalyps Nu!
Verkeer is opperste en de verhaallijn is uniek en opwindend, het is een beetje fantasie, maar het is een spel, goed. Maak hier een spel op groter scherm van
Would they say there have been no fatal automobile or airplane crashes or gang rapes ... It was there, stored the way you'd look at songs on your iPod.".
Het is een geweldig spel, maar crasht zowat elke keer dat ik het bijna onmiddellijk gebruik. 5 sterren als dit is opgelost
Zeer mooie grafics geweldige muziek.en originele look.echt top.
heel erg wil niet in mijn apps komen 😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤
Leuke app, je blijft terugkomen voor meer.
Niet geoptimaliseerd voor mate 10 pro, de pictogrammen zijn misplaatst, de optie voor volledig scherm is defect, enz.
graag tijd doorbrengen met dit spel. goede graphics
Ik ga het nu proberen, wat mij betreft, de luchtaanval 1 is een goed spel, dus de 2 zal beter zijn..
Voer enkele updates uit voor dit spel